اگر بخواهیم به این سوال پاسخ بدهیم این است که نوروز و تابستان بیشترین نوسان قیمت را برای این نوع بلیط ها سبب می شوند. همچنین مناسبت های مذهبی، ملی و سایر تعطیلات که به روزهای آخر هفته منجر می گردد سبب تغییر در قیمت بلیط هواپیما می گردد.

در مقابل این نوسان افزایش قیمت، در فصل های سرد که مسافرت کاهش می یابد این نوع بلیط ها با قیمت پایین تری به فروش می رسد. بلیط اتوبوس و خرید اینترنتی بلیط قطار نیز در فصلهای متنوع سال با تغییر همراه است اما چارتر بلیط هوایی در فصل های شلوغ و پر رفت و آمد با نرخ بلیط سیستمی هیچ تفاوت عمده ای ندارد و ممکن است با افزایش قیمت نیز همراه شود که در این شرایط به دلیل نکاتی که در ادامه گفته می شود بهتر است بلیط سیستمی تهیه گردد. بلیط اتوبوس مشهد را از تیک بان تهیه کنید.

چارتر بلیط هواپیما چه مسیرهایی بیشتر به فروش می رسد؟

مسیرهایی همانند مشهد، کیش، بلیط استانبول، بلیط هواپیما دبی و سایر شهرهای توریستی به دلیل اینکه با استقبال زیاد مسافران مواجه می گردد در بیشتر روزهای سال دارای رزرو بلیط هواپیما خارجی بدون پرداخت می باشند. دلیل آن را می توان اینگونه بیان نمود که چارتر دهنده (شرکت هواپیمایی) تمایل دارد بلیط هواپیما را به صورت یکجا بفروش برساند و خود را درگیر فروش تکی بلیط هواپیما نکند.

در این شرایط چند چارتر کننده (دفتر خدمات مسافرتی) به دلیل تعداد زیاد صندلی یک هواپیما به صورت مشترک با چارتر دهنده وارد مذاکره شده و سپس بلیط ها را بین خود تقسیم می کنند. همچنین سامانه رزرو هتل تیک بان امکان رزرو هتل استانبول و رزرو هتل دبی را با کارتهای عضو شتاب فراهم نموده است و می توانید هتل های داخلی همانند رزرو هتل مشهد و رزرو هتل کیش را نیز به راحتی و آسانی انجام بدهید.

موضوعات: بدون موضوع
[شنبه 1398-06-09] [ 04:59:00 ب.ظ ]